Julhandeln närmar sig

Snart är det dags för stora julhandeln. Jag brukar vänta med julpyntet och julskyltning till skyltsöndagen. Hemma har jag samma strategi, julgranen  får inte kläs förrän kvällen före julafton då också skinkan ska kokas. Det är inte så kul att vara trött på julen redan före julafton.
Men julklapparna måste ju fixas i god tid och det är många som redan spanat in tips hos Vobis. Så nu fyller jag på lagret och tänker särskilt på vad som kan passa som julklappar – men det är ju nästan allt jag har i affären!
Köksredskap och värmande saker brukar vara populära så där fyller jag nu på lagret. Härliga käppar från England ska också beställas, vikbara i olika färger och naturligtvis blommiga.
De stora fiaspelen måste hem till hyllan med stora tydliga spel och så förstoringsglas och lampor. Och ryggsmörjare – och massagegrejer– och Back on Track– och strumpor med lös resår– och …………..

Back on Tracks sköna fleecetröja

Kommentera

