15% på all Tempur

Om du har tänkt investera i någon produkt från Tempur – passa på nu! 15% rabatt på hela sortimentet under sommaren. På t ex en madrass blir det en hel del pengar att tjäna. Så får du också en fantastiskt skön säng – vilken gammal sunkig madrass du än lägger den ovanpå så får du en ny säng med den bästa sömnen du upplevt.
Jag prisar min Tempurmadrass och kudde varje kväll jag lägger mig. Man längtar efter att få gå i säng och sjunka ner i madrassen. Det ger en total avslappning och känns som man svävar utan att något trycker mot kroppen. Jag som lämnade tillbaka den första madrassen jag provade för många år sedan. Nu är jag totalfrälst på Tempur och när jag måste sova i någon annan säng är jag genast ledbruten och har ont i ryggen. Kom in till någon av Vobisbutikerna i Visby eller Uppsala eller ring och diskutera vilken Tempur som passar dig. Så räknar vi ut hur mycket du tjänar in på att handla nu!

Kommentera

