Britto – färg och form som gör dig glad

Hjälp, det är hög tid att ta hem allt som kan behövas i julruschen! Och jag kan inte bestämma mig för vad som ska prioriteras. Det är ju första gången i Visby och jag har ingen aning om vad som kommer att efterfrågas.
Några saker har jag bestämt mig för i alla fall. Självklara är Britto keramik – hjälpmedel att bli glad av. Härligt färgglada och fantasifulla former på tekannor, muggar, tabletter, set socker och grädde, flaskproppar och många andra helt underbara saker. Det är de perfekta julklapparna som ingen kan motstå.

Kommentera

