Madamäss på onsdag, mässa på Kneippbyn

Idag har planeringen startat för fullt inför onsdagens mässa. Nätverket Madame Herr Donner är arrangör av en mässa där medlemmarna ställer ut. Medlemmar är kvinnor med egna företag på Gotland.

Det ska bli roligt att träffa alla trevliga medlemmar och få visa vad det är jag säljer i min butik. Det kommer vara över 30 medlemmar där som ställer ut – alla möjliga verksamheter är representerade.

Mellan 17 och 19 är allmänheten inbjuden. Hoppas många kommer och tar del av all denna kvinnokraft som finns här på ön. Det är en så härlig och  inspirerande stämning i nätverket.

Och naturligtvis önskar jag att många passar på att komma och titta på vad Vobis har att erbjuda! Nu när jag ska flytta in till Visby så är det ju bra om många orienterar sig om vad det är för sorts butik och att jag får informera om nya adressen och nya öppettider.

Idag har jag bestämt de nya öppettiderna, de kommer att vara generösa efter 1 april: måndag – fredag 11-18 och lördag 11-14.

Kommentera

